11 Ağustos 2013 Pazar

Ne söylediğinize dikkat edin, çünkü hepsi gerçek oluyor!!

Ne söylediğinize dikkat edin!

Gandhi'nin meşhur bir sözü vardır, çok severim.

''Sözlerinize dikkat edin, düşüncelerinize dönüşür düşüncelerinize dikkat edin, duygularınıza dönüşür duygularınıza dikkat edin, davranışlarınıza dönüşür davranışlarınıza dikkat edin, alışkanlıklarınıza dönüşür alışkanlıklarınıza dikkat edin, değerlerinize dönüşür değerlerinize dikkat edin, karakterinize dönüşür karakterinize dikkat edin, kaderinize dönüşür!''

Kelimelerin çekim gücü yüksektir. Kelimelerimiz inanca, inancımızda hayata dönüşür.

Şu cümlelere bir göz atalım:

Benim kaderim kötü.

Böyle olacağını biliyordum.

Kendime güvenmiyorum.

Doğuştan şanssızım.

Hayat acımasız.

Ekmek aslanın ağzında değil midesinde.

Böyle gelmiş, böyle gider.

Ölsem de kurtulsam.

Artık değişemem, benden geçti.

Ya bana gülerlerse.

Bunları hak edecek ne yaptım?

Bir de şu cümlelere bakalım.

Hayatta hiçbir şey için geç değildir.

Şansımı daima ben yaratırım.

Yaşamak çok güzel.

Her şeyin en iyisine layığım.

Her sorunla kolayca başa çıkarım.

Ben her halimle güçlüyüm.

Hayatımda şükredeceğim o kadar çok şey var ki.

Kendimi çok seviyorum.

Hayatım kontrolüm altında.

Siz hangi cümleleri kullanıyorsunuz?

Kullandığımız cümleler bizi ifade ediyor. Eğer kullandığınız cümleler negatifse nasıl daha iyi bir hayatı çekebilirsiniz. Bu cümleleri kullanıp, mutlu ve başarılı olan kaç kişi tanıyorsunuz? Şu andan itibaren kullandığınız tüm olumsuz kelimeleri, cümleleri hayatınızdan kaldırın ve yerlerine pozitiflerini koyun. Değişimin başladığını hissedeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder