9 Kasım 2014 Pazar

NLP ile hayatınızı değiştirebilirsiniz! Workshop


NLP (Neuro Linguistic Programming)

Neuro: Yaşamdaki deneyimlerimizin beş duyumuz aracılığı ile algılanması ve işlenmesi.
Linguistic: Sözlü ve sözsüz iletişim ve davranışlarımız aracılığı ile düşüncelerimizi yansıtma tarzımız.
Programming: Zihnimizin iç programlarını kullanarak düşüncelerimizi ve iletişimimizi belirlediğimiz ve arzuladığımız hedeflere ulaşacak şekilde düzenlemek.

...

Mükemmel performans ile ortalama performans arasındaki farkı yaratan fark nedir?

Çoğumuz kendimize buna benzer sorular sormuşuzdur. Aslında sorunun içeriği tam olarak şöyle;

'Birileri başarılıyken neden ben değilim?' ya da 'Birileri yaparken neden ben yapamıyorum?'

NLP Workshop'ın da bu hayati sorunun cevabını bulacak, bugüne kadar neyi doğru, neyi yanlış yaptığınızı anlayacaksınız. Bunu size garanti ediyorum.
...

NLP bir gelişim ve değişim modelidir. İnsanlara sağlıklı düşünmelerini, duygularını kontrol edebilmelerini ve bu değişimi kalıcı bir hale getirebilmelerini öğretir.

3 saat sürecek olan bu workshop ta neler bulacaksınız?
Nlp nedir, ne işe yarar?
Bilinç ve Bilinçaltı nedir?
Bilinçaltının gücünü nasıl harekete geçirirsiniz?
Negatif ruh halinden nasıl çıkarsınız?
Nasıl sürekli pozitif halde kalırsınız?
Olumlama nedir?
İmgeleme nedir?
Sizi engelleyen şeyler nedir? Bunları nasıl fark eder ve dönüştürürsünüz?
Meditasyon pratiği
ve daha fazlası..

Hayatınızı değiştirmek için artık ciddi bir adım atmanızın zamanı gelmedi mi?

ücret : 95 TL

Tarih : 16 Kasım 2014 Pazar saat 10:00-13:00
veya 23 Kasım 2014 Pazar saat 10:00-13:00
kendinize uyan 2 tarihten birini seçebilir ve katılabilirsiniz.

Workshop sonunda katılımcılara sertifika ve döküman verilecektir.
Katılım 12 kişi ile sınırlıdır.
Aralarda çay-kahve pasta molamız olacaktır.

Eğitmen : CUmhur ÇEtin
NLP, Yaşam ve Kuantum Yaşam Koçu, Yazar


Yer: Aso Sanat
Necatibey cad. 18/9 Kızılay
0506 237 40 02
(312) 232 14 60

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder